Introduktion

Edentic hjælper NEMADVOKAT med, at skabe et brugervenligt kunde univers til sikker sagsbehandling. Systemet kaldes NEMBLIK og håndtere bl.a. sags status, deling af dokumenter og kommunikation mellem advokat og kunde.

NEMADVOKAT

NEMADVOKAT

Er en hastigt voksende advokat forretning, der har valgt at digitalisere sagsprocessen, således at de kan opnå en mere effektiv sagsbehandling.

Frederik Friche
Frederik Friche
CEO, NEMADVOKAT

Vi har løbende udviklet på vores eget CRM/ESDH-system i snart 11 år. De seneste snart 4 år sammen med Edentic.

Vores altoverskyggende fokus, med alt teknologi vi bygger i Danmarks Digitale Advokater, er at sætte kunden i centrum – hos Edentic syntes målet at være det samme.

Aldrig er udviklingen gået så smooth som i vores samarbejde med Kasper og Frederik hos Edentic. Intet går tabt mellem to stole, kommunikationen er i top og overblikket er enormt. Det er en sand fornøjelse at bygge digitale broer med Edentic.

NEM ID validering

For at gøre op med tidskrævende processer med indscanning af kørekort eller pas, udviklede vi en måde, hvor kunden nemt og sikkert kan validere sig over for NEMADVOKAT. Valideringen sker via NEMID og spare både kunden og advokaten tid.

Sikker kommunikation

NEMBLIK gør det muligt for kunden og sagsbehandler at, kommunikere sikkert med via et beskedsystem til tekst og sagsdokumenter. Dermed har vi en sikker og GDPR venlig måde at overlevere vigtige filer til advokaten.

Sagsoprettelse

NEMBLIK håndtere også sagsoprettelse fra kunden selv. Det kan f.eks. være oprettelse af en virksomhed. Dette er med til at lette arbejdsgange for NEMADVOKAT og samtidigt give mere kontrol til brugeren.

Integration

Udviklingen af løsningen har direkte integration til NEMADVOKAT’s CRM system via et API. Dette betyder at, advokatens daglige workflow er fuldt integreret med NEMBLIK, hvor kunderne bevæger sig.