Drift (kun for kunder)

Daglig drift omhandler alt fra vedligeholdelse af servere, der kører dit produkt, til løbende overvågning af selve produktet. Kunder, som har digitale produkter hos Edentic indgår en specifik driftsaftale (SLA - Service Level Agreement).

SLA - Service Level Agreement

SLA er en kontrakt mellem Edentic og kunden, der giver en stabil ansvarsfordeling. Den danner retningslinjer for et godt samarbejde samt overblik og fordele for begge parter.

Er du kunde hos os - så ring endelig, hvis du vil oprette din aftale, eller hvis du har spørgsmål til aftalen.

Hosting

For at følge kundens produkt fra start til slut, og sikre den bedste service, tilbyder vi at hoste kundens produkt på vores servere.

    Hvad betyder dette for dig:

  • Edentic overtager alle tekniske i forhold til produktet, og I skal derfor blot henvende jer til os, hvis I oplever problemer.
  • I kan opdatere nye funktioner i jeres digitale produkt uden at produktet oplever nedetid hos slutbrugerne.
  • Løsningen tilpasses jeres behov og kan håndtere både små og store produkter (backup og flere servere).
  • Når vi hoster dit digitale produkt, kan vi reagere hurtigt, hvis der mod forventning skulle opstå problemer.